« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie prawomocności obrad.

4. Rozpatrzenie i podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Przasnyskiego na lata 2023-2037 (Nr druku 548/2023).

5. Rozpatrzenie i podjęcie uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Powiatu Przasnyskiego na rok 2023 (Nr druku 549/2023).

8. Rozpatrzenie i podjęcie uchwały w sprawie udzielenia dotacji w 2024 roku na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków położonych na obszarze Powiatu Przasnyskiego (Nr druku 552/2023).

9. Rozpatrzenie i podjęcie uchwały w sprawie udzielenia dotacji w 2024 roku na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków położonych na obszarze Powiatu Przasnyskiego (Nr druku 553/2023).

10. Rozpatrzenie i podjęcie uchwały w sprawie powołania Rady Społecznej Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Przasnyszu (Nr druku 554/2023).

12. Rozpatrzenie i podjęcie uchwały w sprawie podniesienia wysokości wynagrodzenia dla rodzin zastępczych zawodowych oraz prowadzących rodzinne domy dziecka oraz rodzin zastępczych pełniących funkcję pogotowia rodzinnego z tytułu sprawowania pieczy zastępczej (Nr druku 556/2023).

13. Rozpatrzenie i podjęcie uchwały w sprawie określenia zadań, które będą finansowane z zaliczki przekazanej przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w 2024 r. (Nr druku 557/2023).

14. Rozpatrzenie i podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia „Programu Korekcyjno-Edukacyjnego dla Osób Stosujących Przemoc Domową w Powiecie Przasnyskim na lata 2024-2030” (Nr druku 558/2023).

15. Rozpatrzenie i podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Programu Rozwoju Pieczy Zastępczej w Powiecie Przasnyskim na lata 2024-2026 (Nr druku 559/2023).

16. Informacja Przewodniczącego Zarządu Powiatu o realizacji uchwał Rady Powiatu oraz pracach Zarządu Powiatu Przasnyskiego w okresie między sesjami.

17. Interpelacje i zapytania.

18. Wnioski i oświadczenia.

19. Zakończenie sesji.

« Powrót do strony głównej