Porządek obrad
1.
Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przyjęcie porządku dziennego.
3.
Przyjęcie protokołu z XIV sesji Rady Powiatu Przasnyskiego.
4.
Przyjęcie protokołu z XV sesji Rady Powiatu Przasnyskiego.
5.
Przyjęcie Sprawozdania z realizacji „Programu współpracy Powiatu Przasnyskiego na 2024 rok z organizacjami pozarządowymi i podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie”.
6.
Przyjęcie Sprawozdania z realizacji „Powiatowego programu działań na rzecz osób z niepełnosprawnościami na lata 2021-2030” w 2024 roku.
7.
Rozpatrzenie i podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Przasnyskiego na lata 2025-2040 (Nr druku 104/2025).
8.
Rozpatrzenie i podjęcie uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Powiatu Przasnyskiego na rok 2025 (Nr druku 105/2025).
9.
Rozpatrzenie i podjęcie uchwały w sprawie zmiany składu osobowego Komisji Rewizyjnej (Nr druku 106/2025).
10.
Rozpatrzenie i podjęcie uchwały w sprawie nawiązania współpracy z Powiatem Nowosądeckim (Nr druku 107/2025).
11.
Rozpatrzenie i podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Statutu Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Przasnyszu (Nr druku 108/2025).
12.
Rozpatrzenie i podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia oceny zasobów pomocy społecznej dla Powiatu Przasnyskiego za rok 2024 (Nr druku 109/2025).
13.
Rozpatrzenie i podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia zadań, na które przeznacza się środki Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w 2025 r. (Nr druku 110/2025).
14.
Rozpatrzenie i podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia statutu Powiatowego Urzędu Pracy w Przasnyszu (Nr 111/2025).
15.
Rozpatrzenie i podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości na rzecz Powiatu Przasnyskiego (Nr druku 112/2025).
16.
Informacja Przewodniczącego Zarządu Powiatu o realizacji uchwał Rady Powiatu oraz pracach Zarządu Powiatu Przasnyskiego w okresie między sesjami.
17.
Interpelacje i zapytania.
18.
Wnioski i oświadczenia.